Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Äggdonation - 19 juli 2009 13:53

Hej på er!

Nu är det semestertid och det är inte så ofta man sätter på datorn i det fina vädret som varit. Här är det lite upp och lite ner. Så skönt att ha semester och kunna vila och sova (och äta!!!) vad man behöver. Var så kopiöst trött under min sista arbetsvecka. Nu känns det lite bättre, mår illa och är superhungrig om vartannat bara. Det är nu tre veckor sedan vi såg våra två tickande hjärtan och vi har verkligen fått intala oss att njuta och unna oss att vara glada. Men ibland tar en tärande oro över. Speciellt när jag har haft lite problem med bruna-rosa flytningar. Har varit på hälsosamtal och inskrivning på MVC och på torsdag ska vi på nytt ultraljud.... Är en outhärdlig väntan.... Ska bli intressant att höra vilken vecka jag är i om allt är bra. MVC sa att jag snart är i elfte, men min gynekolog sa att de inte börjat växa meddetsamma ochdå borde jag vara i tionde.

Hoppas allt är bra med er andra. Hur har era nedregleringsschema av medicinerna gått? Ska börja dra ner nästa vecka.

kram Anna

Ovido - Quiz & Flashcards