Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Äggdonation - 15 juli 2009 23:13

Imorgon kväll flyger vi till Stockholm, sover på Arlanda och sen flyger vi till Riga på fredag morgon. Thomas ska lämna sperma då och på måndag 20 juli är det ET. Det känns jättespännande, jag har varit så orolig men nu var det ca 15 ägg... så några borde väl bli bra till oss...hoppas vi får sätta dit två!

Av Äggdonation - 15 juli 2009 13:49

Hej alla!

Hoppas ni har det bra, har inte varit in här på ett tag, men himmel vad det skrivits här :)

Själv är jag i vecka 26 och sjukskriven pga smärtsamma sammandragningar och blödningar. Nu har det varit lugnt ett par dagar, så jag är mest uttråkad. Hoppas jag får börja jobba snart igen. Att ligga lågt och vara sjukskriven är verkligen inte min melodi!

Insåg idag att jag bara har 99 dagar kvar till förlossning om allt går bra!

Ha en fortsatt bra sommar!

Kram Pigan

Ovido - Quiz & Flashcards