Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Äggdonation - 6 juli 2009 21:06

Nu är det många frågor i mitt huvud!!
Hur många ägg fick era donatorer ut? Hur många av dem blev befruktade?

Av Äggdonation - 6 juli 2009 20:43

Hur betalade ni? Men kontanter, kort, postväxel?

Kostade det mer än vad som var utlovat 6450 euro?

Av Äggdonation - 6 juli 2009 16:07

Hur åkte ni till Riga?

Med vilket bolag?

Hotell?

Vad kostade det?

Av Äggdonation - 6 juli 2009 12:34

Nu har vi varit på ultraljud igen. Livmoderslemhinnan var 10 mm och enligt Riga var det bra. Men nu får vi vänta på donatorns ultraljud på fredag. Det hade vi inte haft en tanke på att det finns en till...

Jag har haft fullt upp med att oro mig för att mina värden inte ska vara bra, nu ska jag oro mig tills på fredag om hennes inte heller är bra...

Var det likadant för er?

Vi vill ju boka flygbiljetter och få en tid för då det är dags med ET!!

Ovido - Quiz & Flashcards