Alla inlägg under april 2011

Av Äggdonation - 3 april 2011 09:09

Sent omsider kommer så ett inlägg. De trogna som går in varje månad måste ju få något nytt.

Vi har/haft det för jävligt. Lång historia kort - sömnproblemen för Bobo har fortsatt, min onda rygg likaså. Från årsskiftet var det tänkt att jag skulle träna och sova och min man ta hand om Bobo (natt som dag i princip) och jag söka jobb. Men det jag inte klara fysiskt, klarar min man inte psykiskt - att ta hand om Bobo på nätterna, när han har ont och inte sover. Han fick självmordstankar av en jobbig natt...

Genom att Bobo går till allergiläkare på sjukhus så kan vi få gratis psykologhjälp. Vi har gått kanske fyra gånger nu och det är bättre. Vi tar halva nätterna var istället för att man har 1-3 hela. Jag tar givetvis hundgörat (vill inte att min man ska må som för ett tag sedan) som är fram till tre på natten, sedan väcker jag min man och så får jag sova några timmar.

Men sedan en vecka tillbaka - så har Bobo inte ont! Han vaknar och bökar, vrider sig som förut, men utan smärta. Vi har gjort några ändringar i hans mat så nu återstår att vänta ett tag och sedan återgå till det som var innan och se om han får ont igen. Men dock! Himmelriket är nära!

Och vi ska byta allergiläkare. Sist vi var där början av mars sa hon att hon inte trodde att han hade ont!!!

Klart slut.

Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards