Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Äggdonation - 17 juni 2009 21:04

Hej alla!

LIte historik om mig med...

Jag och min man träffades dagen efter min 39 årsdag och tre månader senare var jag gravid. Vår pojke, Gabriel, dog i magen en månad innan det var planerat att han skulle vara född. Moderkakan lossnade helt och det var lite traumatiskt. Efter det kom det inga fler... 

Vi var i Stockholm på Sophia hemmet men de sa att jag hade för dåliga ägg för IVF och rekomenderade Äggdonation.

Vi kontaktade Riga för det var kortast kö där och vi fick komma direkt. Den 26 maj var vi där och den 7 juni tog jag sprutan. Embryoåterföring ska nog bli den 20 juli.

Nu har vi diskussioner om vi ska sätta in ett eller två ägg. Hur gjorde ni? Hur rekomenderade de er att göra?
Kramar Carina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards